Connie Francis - Vacation


Little Peggy March - I will follow him (best version)


The Velvets - Lana


恋はスバヤク - ガス・バッカス


恋の売り込み


The Four Seasons - Sherry (1962)


Johnny Tillotson - Poetry In Motion - #HIGH QUALITY SOUND 1960


Cliff Richard - The Young Ones


Skeeter Davis - The End Of The World


Walk away [日本語訳付き]  マット・モンロー


WALK AWAY

Walk Away, please go
Before you throw your life away
A life that I could share for just a day

We should have met some years ago
For your sake I say
Walk Away, just go.

Walk Away, and live
A life that's full
With no regret
Don't look back at me
Just try to forget
Why build a dream that cannot come true
So be strong, reach the stars now
Walk Away, walk on.

If I heard your voice
I'd beg you to stay
So don't say a word
Just run, run away.

Goodbye my love
My tears will fall
Now that you've gone
I can't help but cry
But I must go on
I'm sad that I have been searching so long
You, I love you, but I told you
Walk Away, walk on, walk on

Yahoo!翻訳にかけると、無茶苦茶にw

逃げて、どうか行ってください
あなたが人生を捨てる前に、
私がちょうど1日の間共にすることができた人生
我々は、数年前に会わなければなりませんでした
私が言うあなたのためのために
逃げて、ちょっと行ってください。
逃げて、生きてください
いっぱいである生命
残念なしで
私を振り返らないでください
ちょっと忘れようとしてください
あれ、実現することができない夢を構築してください
それで、強くて、すぐに星に着いてください
逃げて、歩き続けてください。
私があなたの声を聞くならば、
私は、あなたにいるように頼みます
それで、一言も発しないでください
ち ょうど動いて、逃げてください。
さよならきみ
私の涙は落ちます
あなたが行った今、
私は、泣かざるを得ないです
しかし、私は続けなければなりません
私は、とても長く捜していたので悲しいです
あなた、私はあなたを愛しています、しかし、私はあなたに言いました
逃げて、歩き続けて、歩き続けてください