thank you so much my love,
honey i want to make the investment over there in your country and that is why you have to help me manage it because i am still learning your language, but you can guide me over there in your country as soon as i come over there,

英語→日本語 に変換すると、

どうもありがとうございます
ハニー私はあなたの国であそこに投資をしたいと思っています、それで私はあなたの言語をまだ学んでいるのであなたが私がそれを管理するのを手助けしなければなりません。

これを日本語→英語に変換すると
thank you very much
Honey I'd like to invest over there in your country, so I have to learn your language, so you have to help me manage it.

これを英語→日本語に変換すると

どうもありがとうございました
ハニー私はあなたの国であそこに投資したいです、それで私はあなたの言語を学ぶ必要があります、それであなたは私がそれを管理するのを手助けしなければなりません。

これを、日本語→英語に変換すると
Thank you very much
Honey I want to invest over there in your country, so I need to learn your language, so you have to help me manage it.

これを、英語→日本語に変換すると、

どうもありがとうございました
ハニー私はあなたの国であそこに投資したいので、私はあなたの言語を学ぶ必要があるのであなたは私がそれを管理する手助けをしなければなりません。

これを、日本語→英語に変換すると、

Thank you very much
Honey I want to invest over there in your country, so you need to help me manage it as I need to learn your language.

この変化!
[thank you so much my love,honey i want to make the investment
------as soon as i come over there,]

[thank you very much.Honey I'd like to invest over there learn your language.
-------help me manage it.]

[Thank you very much.Honey I want to invest over there
-------I need to learn your language.]

↓ 何回か日本語を書き換えたけど、思うようには出来なかったw

My Honey Angel and 16 million dollars disappeared from the FB.
I wish I should play as if I were deceived a little more?